Vreugde in Maassluis: "Ik ga morgen denk niet werken en 16 nov 2023 — Het nu tegen Volendam doen, dat is wat je wil." In de volgende ronde speelt Excelsior Maassluis tegen RKVV DEM. De wedstrijd wordt op 19 ...
"Het zijn mooie weken voor de keeper, want hij kreeg onlangs nog goed nieuws van zijn coach. "Ik heb vorige week het mooie nieuws gekregen dat ik eigenlijk eerste keeper ben. Ik zou eigenlijk afgelopen zaterdag starten tegen Rijnsburgse Boys, maar helaas was die afgelast. Dus moesten we het doen met een oefenpotje tegen Capelle. Toen heb ik ook de nul gehouden overigens, maar dat mag ook wel. Het nu tegen Volendam doen, dat is wat je wil. "In de volgende ronde speelt Excelsior Maassluis tegen RKVV DEM. De wedstrijd wordt op 19 december gespeeld en dat zorgt voor een moeilijke situatie, want er zijn al vakantieplannen gemaakt in de selectie. "Misschien dat ik dan een dagje later naar Oostenrijk ga dan", zegt Van der Kleij. "Ik heb wintersport, dus als het net niet fijn valt moet ik een dagje later vertrekken denk.
DEM - Excelsior Maassluis | 19 december | Voetbal VandaagLive odds 1 {{ liveOdds_1_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} X {{ liveOdds_x_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} 2 {{ liveOdds_2_score. toLocaleString('nl', { maximumFractionDigits: 2, minimumFractionDigits: 2})}} Live score {{ event. player}} {{ event. score}} {{ event. in}} ({{ event. out}}) {{ event.
DEM - Excelsior Maassluis | 19 december Voetbal Kijken. Voetbal Op TV · Wedstrijden Op TV · ESPN Voetbal Gids · Ziggo Voetbal Gids · Voetbal Livestream. Competities. Eredivisie · Keuken Kampioen ...
Excelsior Maassluis - FC Volendam Samenvatting: Voetbal Uitslagen en HoogtepuntenVolg de live Voetbal-wedstrijd van de TOTO KNVB Beker tussen Excelsior Maassluis en FC Volendam met Eurosport. De wedstrijd begint om 20:00 op 16 november 2023. Ontdek het laatste nieuws over Excelsior Maassluis en FC Volendam en zoek actuele standen, resultaten, Topscorers en Voorgaande winnaars van de TOTO KNVB Beker.
Een feest dat nog wel even doorgaat. "Ik denk dat ik morgen niet ga werken en de rest ook niet", lacht doelman Tobias van der Kleij. "Eerst gaan we hier het feest vorderen en daarna in de stad verder. Ik stuur zo een appje (naar het werk), maar ik had al aangegeven dat als ik vanavond zou winnen, dat ik er dan niet ben.
Vreugde in Maassluis: "Ik ga morgen denk niet werken en de rest ook niet"playOuali: "We hebben de vorige keer al een heel mooi bekeravontuur gehad en nu hebben we weer wat kunnen laten zien" (2:59)Matchwinner Redouan Omar Ouali na afloop van het bekerduel van Excelsior Maassluis met FC Volendam. (2:59)Door de redactie16 nov 2023, 23:36Opnieuw vliegt er een profclub uit tegen een amateurclub in de TOTO KNVB Beker.
Excelsior Maassluis was op het eigen Sportpark Dijkpolder met 1-0 te sterk voor FC Volendam. "We hebben de vorige keer al een heel mooi bekeravontuur gehad en nu hebben we weer wat kunnen laten zien", vertelt matchwinner Redouan Omar Ouali na afloop van de bekerstunt. Ouali was dit seizoen in de competitie nog niet trefzeker, maar heeft zijn doelpunten voor in het bekertoernooi bewaard. "Ik denk dat er bij zo'n wedstrijd toch wat meer komt kijken qua spanning en strijdlust. Je speelt natuurlijk tegen een goede ploeg en dan ga je toch nog een tikkie extra rennen. Dat het dan zo uitpakt is gewoon supermooi.
De club staat voorlaatste in de Eredivisie en ligt nu dus ook al uit de beker. En dat op een pijnlijke manier. "Een beschamende nederlaag. Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen", vertelt aanvoerder Damon Mirani na afloop van de blamage. "We creëerden te weinig opgelegde kansen. Het was gewoon te weinig. Ik denk dat het een soort verstijving was. Ik kan er mijn vinger nog niet echt op leggen", voegt de verdediger eraan toe. Trainer Matthias Kohler sluit zich aan bij de woorden van zijn aanvoerder. "Het was eigenlijk een onvoldoende op alle vlakken", aldus de coach. play2:59Kohler: "Een onvoldoende op alle vlakken"FC Volendam-trainer Matthias Kohler na afloop van het bekerduel met Excelsior Maassluis.
"Coach Steye Jacobs is blij dat het er precies nu uitkomt voor Ouali en de rest van het team. "Hij heeft dit seizoen nog niet gescoord. We willen het natuurlijk ook in de competitie, maar het was een prachtig doelpunt en ik gun het hem dat hij dit vanavond doet", aldus Jacobs. In de Tweede Divisie staat Excelsior Maassluis zestiende en won het slechts één van de elf wedstrijden. play4:12Jacobs: "Winnen van een profclub is prachtig om mee te maken"Excelsior Maassluis-trainer Steye Jacobs na afloop van het bekerduel met FC Volendam. Feest in MaassluisNa het laatste fluitsignaal vond er een veldbestorming plaats en barstte het feest al los.
DEM Excelsior Maassluis kijken stream 19/12/2023 13 uur geleden — DEM Excelsior Maassluis kijken stream 19/12/2023 2 nov 2023 — (ONLINE<<<) Den Bosch Excelsior kijken live 1 november 22 uur .
Het is heel belangrijk voor de club. Dit was al een stunt, maar het zou mooi zijn als we DEM ook pakken. Daarna loten we hopelijk een uitwedstrijd tegen een grote club. "play2:35Van der Kleij: "Ik ga denk morgen niet werken en de rest ook niet"Excelsior Maassluis-doelman Tobias van der Kleij na afloop van het bekerduel met FC Volendam. Beschamende nederlaagVoor FC Volendam is dit het volgende hoofdstuk in een slecht seizoen.
DEM Excelsior Maassluis kijken stream 19 december 2023 12 uur geleden — DEM Excelsior Maassluis kijken stream 19 december 2023 Vol. 135, nr. 3 · Tijdschrift... STREAM of dollars by mail. Make own amazing product ...
DEM Excelsior Maassluis kijken 19 december 2023 13 uur geleden — 2 uur geleden — DEM Excelsior Maassluis kijken streaming 19 december 2023 Live - De 22 spelers van N.E.... Simon Hermans en .